تعویض فیلتر آب در یخچال جنرال الکتریک

يکشنبه 27 خرداد 1397
16:22
محیا یوسفی

همان طور که میدانید، فیلتر آب یخچال ساید بای ساید باید هر شش ماه یا بعد از هر 200 گالن آب خروجی عوض شود. اگر جریان آب ورودی به آب‌سردکن یخچال کم باشد، فیلتر را باید زودتر عوض کرد.

تعمیرات ساید جنرال الکتریک

چطور باید فیلتر آب یخچال جنرال الکتریک را عوض کرد

  1. قبل از درآوردن فیلتر قدیمی، یک پارچه زیر فیلتر بگذارید تا قطرات آبی که ممکن است هنگام درآوردن فیلتر بریزد را بگیرد.
  2. فیلتر را در دست بگیرید و آن را به سمت چپ بچرخانید تا زمانی که دیگر نچرخد، سپس به آرامی رو به پایین آن را از سری فیلتر بیرون آورید. فیلتر را خیلی تکان ندهید تا آب داخل آن نریزد. اگر فیلتر به راحتی جدا نشد، ممکن است هوا داخل آن گیر کرده باشد؛ کمی آب سرد کن را فشار دهید تا فیلتر بیرون بیاید.
  3. کلاهک پلاستیکی فیلتر جدید را بردارید و فیلتر را با آب شیر پر کنید. فیلتر را در داخل نگهدارنده‌ کارتریج قرار دهید و آن را به آرامی به سمت بالا فشار دهید تا کارتریج روی سری فیلتر قرار گیرد.
  4. فیلتر را به آرامی به سمت راست بچرخانید تا زمانی که دیگر نچرخد. همانطور که دارید کارتریج را می‌چرخانید، خود به خود در جایش قرار می‌گیرد.
  5. پس از جایگزینی فیلتر، هوای به دام افتاده باید از سیستم خارج شود. پد آب سرد کن را فشار دهید تا آب از آن خارج شود. چند قطره اولی که خارج می‌شود ممکن است کمی به اطراف بپاشد چون داخل آن هوا بوده است. این کار را همچنان ادامه دهید تا تمامی هوای داخل فیلتر خارج شود.

دستورالعمل نصب و راه‌اندازی

از اواسط 2016، دستورالعمل‌های لازم برای تعویض فیلتر باید بر روی برچسب فیلتر نوشته شود بنابراین می‌توانید این دستورالعمل‌ها را یا بر روی بسته‌بندی و یا داخل آن پیدا کنید. در غیر این صورت می‌توانید برای تعویض فیلتر آب و همچنین تعمیرات ساید جنرال الکتریک خود از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

نحوه‌ تعویض کارتریج فیلتر آب

میتوانید فیلتر جدید را از نمایندگی تعمیر جنرال الکتریک تهیه کنید. دستورالعمل‌های لازم برای تعویض فیلتر بروی بسته‌بندی آن درج شده است. محل فیلتر نیز بسته به مدل یخچال جنرال الکتریک متفاوت است، یا گوشه بالا سمت چپ و یا داخل درب سمت چپ یخچال.

اگر نگهدارنده‌ فیلتر آبی است
درآوردن کارتریج فیلتر

  1. برای درآوردن کارتریج قدیمی، درب فیلتر را باز کنید و پایین کارتریج را بکشید تا از گیره‌های فیلتر جدا شود. کارتریج را به سمت خارج بکشید تا زمانی که از قلاب نگهدارنده کارتریج جدا شود.
  2. کارتریج را خلاف جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید. سپس، آن را بکشید تا از نگهدارنده کارتریج جدا شود. ممکن است در حین این کار مقدار کمی آب بیرون بریزد.

نصب کارتریج فیلتر

  1. کارتریج فیلتر را با نگهدارنده‌ کارتریج در یک راستا قرار دهید (کلمه «FRONT» باید بالای دستگاه قرار گیرد). کارتریج را به سمت عقب دستگاه فشار دهید تا کاملا جا بیفتد. فیلتر کارتریج را جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید تا کلمه‌ی «FRONT» به طرف بیرون قرار بگیرد.
  2. در حالی که کارتریج را در جای خود می‌اندازید، به آرامی فیلتر را به سمت داخل بچرخانید تا در موقعیت قرار بگیرد. اگر فیلتر به راحتی نچرخید، بررسی کنید که فیلتر به درستی تنظیم شده و کاملا درون نگهدارنده‌ی کارتریج قرار گرفته باشد. چراغ قرمز نباید دیده شود.

اگر نگهدارنده‌ فیلتر آب خاکستری است
درآوردن کارتریج فیلتر

  • درب فیلتر را باز کنید و زیر کارتریج قدیمی را به سمت بیرون بکشید تا شل شود.
  • وقتی کارتریج شل شد آن را به آرامی بکشید تا از نگه‌دارنده خارج شود. ممکن است کمی آب بیرون بریزد.

نصب کارتریج فیلتر

  1. کارتریج فیلتر را با نگهدارنده‌ کارتریج در یک راستا قرار دهید (کلمه «FRONT» باید بالای دستگاه قرار گیرد). کارتریج را به سمت عقب دستگاه فشار دهید تا کاملا جا بیفتد. کلمه‌ی «FRONT» باید با نگهدارنده‌ کارتریج در یک راستا باشد. چراغ قرمز نباید دیده شود.
  2. در حالی که کارتریج را در جای خود می‌اندازید، به آرامی فیلتر را به سمت داخل بچرخانید تا در موقعیت قرار بگیرد. اگر فیلتر به راحتی نچرخید، بررسی کنید که فیلتر به درستی تنظیم شده و کاملا درون نگهدارنده‌ کارتریج قرار گرفته باشد.

توپی بای‌پس فیلتر آب

هنگامی که تعویض فیلتر امکان‌پذیر نباشد، باید از توپی بای‌پس فیلتر استفاده کنید. اگر فیلتر در جای خود قرار نگرفته باشد و توپی با‌ی پس نیز جا نیفتاده باشد، نه آب‌سرد‌کن و نه یخساز کار نخواهند کرد. می توانید از برای تعمیر ساید جنرال الکتریک خود از تعمیرکاران متخصص ما در نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک کمک بگیرید.


[ بازدید : 91 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تعمیر یخچال جنرال الکتریک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]